۱۴۰۳ بيست و سوم ارديبهشت - 07:34 ق.ظ

تداوم همکاری چاوشی با یک سریال؛محسن چاوشی خواننده فصل سوم سریال «شهرزاد» شد

محسن چاوشی خواننده فصل سوم سریال «شهرزاد» شد
نوای فارس – سجاد مالمیر: محسن چاوشی خواننده و آهنگساز مطرح پاپ به عنوان خواننده با فصل سوم و پایانی سریال «شهرزاد» همکاری خواهد کرد.

چاوشی که خواننده موسیقی فصل اول و دوم سریال «شهرزاد» نیز بود، چند قطعه جدید را برای فصل سوم این‌ سریال آماده کرده که این قطعات از ابتدای زمستان سال جاری منتشر می‌شوند. این خواننده 6 قطعه برای فصل دوم سریال شهرزاد خوانده بود که قطعه‌ای با شعر حافظ و اثری با شعر باباطاهر از فصل دوم آن سریال به جا ماند و به پروژه تولید فصل سوم منتقل شد.

در قسمت یازدهم فصل دوم سریال شهرزاد قرار بود قطعه‌ای دو صدایی با حضور چاوشی و سرلک پخش شود که مشکلات پیش آمده بین محسن چاوشی و سینا سرلک و حذف  سرلک از سریال «شهرزاد» باعث شد چاوشی قطعه‌ دیگری را جایگزین آن اثر کند. اکنون با توجه به تداوم مشکلات بین چاوشی و سرلک و با توجه به این‌که سینا سرلک در دو قطعه باقی‌مانده از فصل دوم سریال «شهرزاد» با چاوشی همخوانی کرده، ممکن است چاوشی آن آثار را حذف و آثاری دیگر را جایگزین کند.

قطعات «همخواب»، «به رسم یادگار»، «کجایی»، «شهرزاد»، «افسار»، «ماه پیشونی»، «خداحافظی تلخ» و «دیوونه» از آثار فصل یک سریال شهرزاد و قطعات «فندک تب‌دار»، «ای دریغا»، «هوام دوباره پسه» و «کاش ندیده بودمت» از آثار فصل دوم این سریال بودند که در میان مخاطبان موسیقی با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند.

قطعات موسیقی سریال «شهرزاد» پس از پخش فصل سوم این سریال در قالب یک مجموعه روانه بازار موسیقی می‌شوند. این اتفاق قرار بود پس از اتمام فصل یک سریال «شهرزاد» بیفتد که تولید فصل دوم این سریال و همچنین مشکلات پیش آمده برای تهیه‌کننده سریال باعث تأخیر در پخش آلبوم موسیقی «شهرزاد» با صدای محسن چاوشی شد.

شایان ذکر است که محسن چاوشی در حال حاضر مشغول تولید نهمین آلبوم رسمی خود با نام «ابراهیم» است که مجموعه‌ای از ترانه‌ها و غزلیات حسین صفا را شامل می‌شود. آلبوم «ابراهیم» به لحاظ فرم و تفکر موسیقایی متفاوت از 8 آلبوم قبلی چاوشی است و فضای هنری و شاعرانه‌تری دارد.

شهاب اکبری یکی از تنظیم‌کننده‌های آلبوم جدید محسن چاوشی است که قطعه «ابراهیم» را نیز این تنظیم‌کننده به همراه خود محسن چاوشی تنظیم کرده است. این آلبوم علاوه‌بر چاوشی و اکبری تنظیم‌کننده‌های دیگری هم دارد که به مرور معرفی خواهند شد.

تاریخ احتمالی انتشار آلبوم «ابراهیم» به تهیه‌کنندگی سید هادی حسینی، زمستان سال جاری اعلام شده که با توجه به همکاری چاوشی با سریال «شهرزاد» احتمال تأخیر در انتشار این مجموعه وجود دارد.
 منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q